افسانه ی زندگی

لذت زندگی با خوندن یک کتاب خوب ،دیدن یک فیلم خوب ، خوردن یک فنجون نسکافه والبته داشتن یک دوست خوب بدست میاد.

افسانه ی زندگی

لذت زندگی با خوندن یک کتاب خوب ،دیدن یک فیلم خوب ، خوردن یک فنجون نسکافه والبته داشتن یک دوست خوب بدست میاد.

سلام

مدتهاست که خواننده خاموش برخی از وبلاگهام وحالا فکر می کنم دلم میخواهد خودم هم وبلاگی داشته باشم  .

رمان خوندن تفریح مورد علاقه ام هست  ونویسنده های مورد علاقه ام هم هانیریش بل و کوندرا وتازگیها هم ونه گات اما.....تازگی یک رمان پلیسی جهت استراحت خوندم ، اولین بار بود و خیلی چسبید ،خیال دارم لا اقل ماهی یک رمان پلیسی بخونم. 

الآن بدون وطن ونه گات رو شروع کردم ،بعد از خوندن گهواره گربه از علاقه مندان ونه گات شدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید مویدی دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 17:48 http://majidmoayyedi.blogsky.com

سلام دوباره
وونه گات، رسما عشقه :)
خیلی خوبِ کارای این مرد. خیلی. بد جور گرفتارشم. سالهاست :)

بله واقعن ،فکر می کنم بیش از هرچیز جهان بینی نابش دلیلِ خارق العاده بودن کتابهاش هست.

سامورایی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 03:49 http://samuraii84.persianblog.ir/

سلام
خیلی کار خوبی کردی که تصمیم گرفتی وبلاگ بزنی. اینروزا وبلاگ بین این همه شبکه مجازی یه جورایی غریب افتاده و باید سنگر رو خالی نکنیم
کوندرا رو میخونم، ولی هرکاری کردن با ونه‌گات ارتباط برقرار نکردم. باید سر فرصت با هاش دوست بشم

توی وبلاگ فضا خصوصی تر وبازتر ودوست داشتنی تره

دایناسور پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 05:55

سلام
خیلی عالی که می نویسید
و چه سلیقه خوبی هم دارید
موفق باشید

ممنونم از حضورتون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.