افسانه ی زندگی

لذت زندگی با خوندن یک کتاب خوب ،دیدن یک فیلم خوب ، خوردن یک فنجون نسکافه والبته داشتن یک دوست خوب بدست میاد.

افسانه ی زندگی

لذت زندگی با خوندن یک کتاب خوب ،دیدن یک فیلم خوب ، خوردن یک فنجون نسکافه والبته داشتن یک دوست خوب بدست میاد.

بندباز

سرپرستان گروهی که با آنها طبیعت گردی می روم ،کوهنوردان حرفه ای هستند .پیشترها هیچ فکر نمی کردم شجاعت بالارفتن از یک کوه ویا آویزان شدن از یک صخره را داشته باشم ( هنوز هم ندارم)  اما تازگیها شناختم  بیشتر شده وبه کوهنوردان به چشم موجودات نیمه دیوانه افسانه ای نگاه نمی کنم!
گویا همه ی آدمهایی که  قدری  اندیشیده اند ، برای سرشار شدن از لذت ، راحت خطر می کنند وآنها که بیشتر وبیشتر اندیشیده اند لذتها یی را می جویند که ما ساده به آنها می گوییم لذتهای برتر ،لذتهایی مانند فداکاری برای بشریت و....
اما ....من این روزها شبیه یک بند بازم ،  بالای مرداب افسردگی روی بند ایستاده ام گاهی هم چند قدمی برمی دارم ،بند بازی که تماشاچی هم ندارد ولی می داند که در پایان بند راهی برای دویدن انتظارش را می کشد ،دویدنی سرشار از لذت .


نظرات 4 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 06:15 http://zohrehmahmoudi.blogfa.com/

ظر دونی اینجا مثل باگفا نیست! انگار اشتباه میکنم پست ها رو.
من هم دوست دارم این ورزش ها رو اما جرئتش رو اصلن اصلن ندارم که ندارم که ندارم

آنها که حرفه ان میگن اگر حرفه ای بشین ترس نداره!!!!!!!!!!!چه میدانم وا....

زهره پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 06:12 http://zohrehmahmoudi.blogfa.com/

نخوندم. از بس از کافکا در کرانه بدم اومد تا مدتها کتابی از موراکامی نمی خوندم. اما کتابی داشت به اسم مرد هفتم که داستان های خوبی داشت و دوباره بهش علاقه مند شدم

مجید مویدی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 11:08 http://majidmoayyedi.blogsky.com

یه جایی که همیشه ریسک کردن و خطر کردن رو اونجا دوس دارم، کوهه. سنگ و درخت و شیب و.. نمیدونم چرا.
امیدوارم مرداب افسردگی رو راحت بگذرونید. زندگی، همه ش و همیشه همون بندبازیه

ممنون

دایناسور سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 02:30

سلام
دویدنی سرشار از لذت نصیبتان باد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.